۱۳۹۰ مرداد ۲۰, پنجشنبه

معنوی اجرای فرمان را بر زندان ترجیح داد

استقبال معنوی از فرمان رئیس جمهور

 
رییس کمسیون مستقل انتخابات از فرمان رئیس جمهور کرزی مبنی بر واگذاری صلاحیت حل جنجال های انتخاباتی به این کمسیون استقبال کرد.
فضل احمد معنوی در صحبت با رادیو آزادی گفته است که این کمیسیون، آماده اند تا فرمان رئیس جمهور کرزی را تطبیق کند.
رئیس جمهور کرزی روز چهارشنبه فرمانی را به خاطر حل اختلافات به وجود آمده بعد از انتخابات ولسی جرگهء سال گذشته صادر کرد و از کمسیون مستقل انتخابات خواسته است تا این فرمان را عملی کند.
آقای معنوی نگرانی برخی از اعضای ولسی جرگه را نیز بی اساس خواند که گویا رییس جمهور به او دستور داده تا فیصلهء محکمه اختصاصی را عملی بسازد.
این در حالیست که در برخی رسانه ها به نقل از فرمان رئیس جمهور کرزی گزارش شده است که وی خواستار تطبیق فیصله محکمه اختصاصی در مورد انتخابات شده است.
تهیه شده توسط کلید گروپ
____________________________________________________________________
نقد :  شاید هم آقای معنوی از سیاه چال ترسیده که گفته های خود را با وکلا فراموش کرده وآنرا بی اساس میخواند
یا اینکه احمد بهزاد را همان خبر نگار رادیو آزادی فرض کرده  که قبلا در آن کار میکردوشاید هم به بهزاد گفته باشد آف دی ریکارد  است  ولی زمانیکه بهزاد میگوید ما درجمع وکلا ی که با معنوی هم صحبت بودیم این موضوع را معنوی مطرح کرده گفت که من توسط ریس جمهور به این پست گماشته شده ام ومصئونیت ندارم تا فرمان را اجرا کنم  ویا زندان را انتخاب نمایم  به این معنی است که وی اجرای فرمان را به زندان ترجیح داده است
غافل از این که به غیر از گوش بهزاد گوشهای دیگری از وکلا نیز شنیده اند که گفته های معنوی در روز گذشته حقیقت بوده که بلبلک معنوی آنرا جار زده است .



هیچ نظری موجود نیست: