۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

محمد کریم خلیلی در کمپاین انتخاباتی در بامیان

محمد کریم خلیلی در کمپاین انتخاباتی در بامیان کاملاً مرتب
با پزیرفتن مشکلات وفساد در دوره کنونی آقای خلیلی از محو فساد اداری وتبعیض و تعصب در دور آینده خبرداد
محمد کریم خلیلی معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان از محوفساد اداری تبعیض وتعصب خبر داده گفت در 5 سال آینده برای ایجاد وحدت ملی ومحو فساد اداری تلاش خواهد شد .
وی که در جمع 9 الی 11 هزار جمعیت وهوادارانش در استدیوم ورزشی مرکز بامیان صحبت میکرد گفت در هفت سال گذشته کشور کاملا مخروبه وویرانه تحویل آنها گردیده بود که آنان با تلاش های زیادی توانسته اند افغانستان را به سوی ترقی وپیشرفت به پیش ببرند .
وی گفت افغانستان امروز افغانستان هفت سال قبل نیست وی اشاره به معارف تحصیلات عالی وبازسازی افغانستان اشاره نموده گفت 7 ملیون فرزندان شما امروز مکتب میروند امروز شما مردم از تمامی ولسوالی های تان با دنیا ارتباط تلفن برقرار میکنید ونزدیک به 5 هزار کلومتر سرک در کشور تان ساخته شده است .
خلیلی در حالی که سخنرانی میکرد با کف زدن های جمعیت انبوه گفته های شان مورد قبول قرار گرفته ومردم با فریاد حمایتت میکنیم وبا نعره های تبریک استقبال مینمودند
قرار بود حامد کرزی ریس جمهور کشور نیز در این محفل شرکت نماید اما استاد خلیلی گفت به دلیل مشکلات تمام سفر های خود را ریس جمهور چه از بامیان هلمند وولایات دیگر کنسل نموده است.
محمد رحیم علیار ریس کمپاین حامد کرزی نیز در این محفل به سخنرانی پرداخته گفت مردم بامیان ضمن حمایت وپشتیبانی شان از حامد کرزی خواسته های نیز دارند که در دوره ای بعدی در نظر گرفته شود
وی این خواسته ها را توسعه دانشگاه بامیان به پوهنزی های مختلف ، ایجاد بند ها وکانال های آبی وبرقی در بامیان ،وتعدیل واحد های اداری عنوان کرد
که در این مورد محمد کریم خلیلی از خواسته های تمام مردم افغانستان در تعدیل واحد های اداری یاد آورگردیده گفت این خواست تمام افغانهاست ودر دوره بعدی انشاءالله اجرا خواهد شد .
پس از ختم محفل محمد کریم خلیلی با پای پیاده در شهر بامیان با شهروندان به مصافحه پرداخته وسپس از زیارت های میر سید علی یخسوس وشهدای گمنام دیدن نمودند.
بامیان

هیچ نظری موجود نیست: